Propulsion Sales Centre Software als de motor van uw succes
Wanneer u zelf de kennis en ervaring in huis heeft om uw doelmarkt te bewerken, laat de Propulsion Sales Centre Software dan de motor van uw succes zijn. Onze software is specifiek voor de B2B markt ontwikkeld, en stelt gebruikers in staat deze markt beter te benaderen dan voor de B2C markt gemaakte alternatieven. Zo houdt onze software rekening met bedrijfsstructuren, zodat holding en vestingen van elkaar kunnen worden onderscheiden. Bovendien bouwt u met onze software met ieder contactmoment de profielen van uw contactpersonen op, waardoor u steeds beter kunt inspelen op hun behoeften en intenties. Zo ontstaat er overzicht en duidelijkheid, die u helpt bij het beter bewerken van uw doelmarkt.
Krachtige combinatie
De Propulsion Sales Centre Software stelt u in staat snel en effectief te starten met het benaderen van uw doelmarkt. De sofware is combineerbaar met Marketing Automation software, en kan dienst doen als aanvulling op CRM software. Uiteraard helpen wij u met uw eerste campagne inrichting en zorgen we ervoor dat alles goed is ingesteld. Zo kunt u direct van start met het brengen van regelmaat in uw New Business generatie. Ook kunt u altijd op ons rekenen als het gaat om tweedelijns support en assistentie bij het verder verbeteren van uw campagne.
Heldere rapportages & Realtime dashboard
Per individueel contactpersoon een volledige online en offline contacthistorie
Biedt de mogelijkheid campagnes direct bij te sturen
Houdt rekening met multi-level indeling van bedrijven
Bekijk hier een van onze cases:
Een volledig prospect beeld dankzij de combinatie met hun CRM
Een flexibele, schaalbare marktbewerkingsomgeving
Een duidelijk idee wat hun doelmarkt bezig houdt
Ritme in sales en communicatie
Toyota Material Handling gebruikt Propulsion Sales Centre Software
Toyota Material Handling heeft een klein kernteam van binnendienst verkopers die continue de markt bewerken op eindklant niveau. Toyota kiest ervoor deze operatie zelf te managen en uit te voeren, door gebruik te maken van de Propulsion B2B Campagne Management Software. Toyota geeft zelf inhoud aan de opzet en inhoud van de campagne processen. Begeleiding van het Sales Centre wordt ook door Toyota gedaan.
Propulsion fungeert voor Toyota als tweedelijns helpdesk voor zowel campagne-inhoud als software vragen. Voor Toyota is een koppeling gemaakt tussen hun CRM systeem en de Propulsion Software. Dankzij deze koppeling hebben accountmanagers en sales agents dezelfde informatie met betrekking tot klanten en prospects tot hun beschikking.
De Propulsion Sales Centre Software maakt het voor Toyota mogelijk zeer gerichte communicatie relaties met prospects te hebben. Dankzij onze oplossing registreert Toyota veel sneller thema’s die in haar doelmarkt leven. Toyota kan zo makkelijk relevante aanbiedingen en aanleidingen naar de juiste doelmarkt brengen.
ABN AMRO dochter FRANX gebruikt Propulsion Sales Software om van 0 naar x000 klanten te komen
In 2017 is Franx gestart met haar voorbereidende activiteiten om een online valuta en betalingen platform te bouwen voor bedrijven die valuta risico lopen en internationaal betalingen doen. Zij bieden 1 rekening voor 33 valuta’s, waar voorheen meerdere valutarekeningen nodig waren. Franx biedt gemak, kostenbesparing en inzicht.
Franx moest haar merk nog in de markt zetten en een groot deel van de eerste klant-aanwas zou uit eigen netwerk en outbound gericht moeten komen. Alle sales activiteiten gingen begin januari 2018 van start. Deze start gebeurde met 6 inhouse sales mensen die outbound gericht werken op doelmarkten via de kanalen bellen, LinkedIn en email, als ook F2F afspraken en demo’s. Kort na de start kreeg Sales ondersteuning van de online en print strategie van Franx; Franx was op radio en print, als ook online overal aanwezig gedurende een periode van 5 maanden. Dit genereerde tevens de inbound stroom aan nieuwe klanten. Alle verkoop werkprocessen werken in Propulsion, met status- en resultaatmetingen per kanaal en investering. Zodra een klant het contract heeft getekend wordt het bedrijfsrecord overgenomen door Franx’s CRM en backoffice systeem.
Data driven bijsturen in doelmarkten en kanalen
Proces veranderingen van salesprocessen zonder IT development
Iedereen doet iedere dag 20 verkoop-dingetjes goed
Live in 1 week met alle benodigde modules
Buitendienst is minder in de auto, meer bij klanten
Proces veranderingen na implementatie zonder IT development
Verkoopafdeling heeft meer focus en ritme
Netwerk Nederland bezorgt Nederlandse klanten helderheid in hun Energie Contracten.
Ondoorzichtige en complexe energievraagstukken van bedrijven was de oorzaak van de start van Netwerk Nederland 3 jaar geleden. De liberalisering van de energiemarkt van de laatste 15 jaar heeft ook veel in-efficienties meegebracht. Bedrijven in constante transitie zijn vaak overgegaan van de ene naar de andere leverancier zonder goed uit te zoeken of de nieuwe situatie wel zo effectief en efficiënt is. Netwerk Nederland gaat hier vlijmscherp doorheen en haalt het maximale resultaat voor deze bedrijven.
Netwerk Nederland werkt met een verkoop binnendienst van 4 personen en 6 man op weg. Zowel B2B outbound doelgroepbewerking als de boekings- en afspraken logistiek waren een uitdaging. Deze verkoopprocessen werken nu via Propulsion, waarbij de verkoopafdeling gebruik maakt van de outbound en inbound modules, waarin de optiegenerator voor de agendaboekingen opkomen. Afsprakenlogistiek als communicatielogistiek worden zo in 1 workflow afgehandeld. Tevens levert de buitendienst via Propulsion terugkoppeling op de gelopen afspraken. Tenslotte vindt ook de klantregistratie plaats in Propulsion.
IS PROPULSION IETS VOOR UW BEDRIJF?
Neem vrijblijvend contact met ons op!
DE OPLOSSINGEN VAN PROPULSION
SALESSNIPER
Gericht nieuwe doelmarkt toevoegen
Bekijk onze oplossing
B2B TELESALES
Bouwen aan business relaties
Bekijk onze oplossing
AFSPRAKEN
PLANNER
Efficient plannen
Bekijk onze oplossing
B2B LEADGENERATIE
Slimmere B2B Leadgeneratie
Bekijk onze oplossing
DATAVERRIJKING
Aanmaken en verrijken van targetlijsten
Bekijk onze oplossing
B2B SALES CENTER SOFTWARE
Verkoopprocessen
Bekijk onze oplossing
B2B LEAD DISTRIBUTIE
Verdeel en volg salesleads
Bekijk onze oplossing
B2B LEADNURTURING
Converteer online leads/MQL’s in business relaties
Bekijk onze oplossing
ANDERE SUCCESVERHALEN
![Succesverhaal_Microsoft](https://propulsion.nl/wp-content/uploads/2018/04/Portfolio_MICROSOFT.jpg)
TOTAL PACKAGE
Sinds 2013 is Propulsion als partner management service bij Microsoft actief. In deze rol werkt Propulsion als lead engine, kennispartner en contactcentrum van Microsoft.
![Succesverhaal_Oracle](https://propulsion.nl/wp-content/uploads/2018/04/Portfolio_ORACLE.jpg)
LEAD GENERATIE
Oracle vroeg van Propulsion twee dingen: het maken van afspraken voor de experts op de productgroep Fusion en het vinden van verbeterstappen voor de eigen route naar een lastige doelmarkt.
![Succesverhaal_Menzis](https://propulsion.nl/wp-content/uploads/2018/11/menzis-1.jpg)
AFSPRAAK PLANNER
Afspraken tussen zorgklanten en -adviseurs worden effectief ingepland. Dankzij onze afspraken planner software heeft Menzis altijd een beeld van de vulling van de agenda’s van de zorgadviseurs.
![Propulsion_Succesverhalen](https://propulsion.nl/wp-content/uploads/2018/04/Portfolio_MEERSUC6.jpg)
EN DE REST
Al 18 jaar zorgen wij met onze diensten en software voor de optimalisatie van de marktbewerkingsprocessen. Lees meer over onze klanten waar we met veel plezier en trots voor hebben mogen werken.
#ATYOURSERVICE
![citrix-logo-black](https://propulsion.nl/wp-content/uploads/2018/10/citrix-logo-black-1.png)
![Vmware_logo](https://propulsion.nl/wp-content/uploads/2018/10/Vmware_logo-e1539171323332.png)
![Saas_logo](https://propulsion.nl/wp-content/uploads/2018/10/Saas_logo-e1539171334866.png)
![leaseweb_logo](https://propulsion.nl/wp-content/uploads/2018/10/leaseweb-e1539171359965.png)
![routit-logo](https://propulsion.nl/wp-content/uploads/2018/10/routit-logo-800x475-e1539171343649.png)
![Insight_logo](https://propulsion.nl/wp-content/uploads/2018/10/Insight-logo-1024x526.png)
![logo_soomedia](https://propulsion.nl/wp-content/uploads/2018/10/logo-soomedia-e1539171312296.png)
![Menzis-Side-1024x487](https://propulsion.nl/wp-content/uploads/2018/06/Menzis-Side-1024x487-1024x487.png)
![HPE_Logo](https://propulsion.nl/wp-content/uploads/2018/04/HPE.png)
![Logo_Also](https://propulsion.nl/wp-content/uploads/2018/04/Logo_Also_Holding.svg_-1024x402.png)
![Lenovo_logo](https://propulsion.nl/wp-content/uploads/2018/04/Lenovo.png)
![Franx-logo](https://propulsion.nl/wp-content/uploads/2018/04/Franx-logo_1.png)
![findwhere-logo](https://propulsion.nl/wp-content/uploads/2018/04/findwhere-logo.png)
![Toyota_logo](https://propulsion.nl/wp-content/uploads/2018/04/Toyota.png)
![zibber-logo](https://propulsion.nl/wp-content/uploads/2018/04/zibber-logo-snippets.png)
![ABN-AMRO_logo](https://propulsion.nl/wp-content/uploads/2018/04/ABN-AMRO.png)
![Copaco_Logo](https://propulsion.nl/wp-content/uploads/2018/04/Copaco_Logo-1024x256.png)
![INGRAMMICRO_logo](https://propulsion.nl/wp-content/uploads/2018/04/INGRAMMICRO.png)
![infoprojects_logo](https://propulsion.nl/wp-content/uploads/2018/04/infoprojects.png)
![Microsoft_logo](https://propulsion.nl/wp-content/uploads/2018/04/Microsoft.png)
![Oracle_logo](https://propulsion.nl/wp-content/uploads/2018/04/Oracle.png)
![Techdata_logo](https://propulsion.nl/wp-content/uploads/2018/04/TECHDATA.png)
![duracert_logo](https://propulsion.nl/wp-content/uploads/2019/03/duracert_logo-e1552650214470.png)
![logo_energiebespaarders](https://propulsion.nl/wp-content/uploads/2019/09/logo-energiebespaarders.png)
![Logo-Netwerk-Nederland-Kleur](https://propulsion.nl/wp-content/uploads/2019/09/Logo-Netwerk-Nederland-Kleur-1024x742.png)
![Logo Arcserve](https://propulsion.nl/wp-content/uploads/2021/10/Logo-Arcserve.jpg)
![VWE Automative logo](https://propulsion.nl/wp-content/uploads/2020/12/VWE-Automative-logo-1024x444.png)
![LOGO_Energie-Inspectie](https://propulsion.nl/wp-content/uploads/2021/10/LOGO_Energie-Inspectie_300.jpg)