Propulsion Sales Centre Software als de motor van uw succes

Wanneer u zelf de kennis en ervaring in huis heeft om uw doelmarkt te bewerken, laat de Propulsion Sales Centre Software dan de motor van uw succes zijn. Onze software is specifiek voor de B2B markt ontwikkeld, en stelt gebruikers in staat deze markt beter te benaderen dan voor de B2C markt gemaakte alternatieven. Zo houdt onze software rekening met bedrijfsstructuren, zodat holding en vestingen van elkaar kunnen worden onderscheiden. Bovendien bouwt u met onze software met ieder contactmoment de profielen van uw contactpersonen op, waardoor u steeds beter kunt inspelen op hun behoeften en intenties. Zo ontstaat er overzicht en duidelijkheid, die u helpt bij het beter bewerken van uw doelmarkt.

Krachtige combinatie

De Propulsion Sales Centre Software stelt u in staat snel en effectief te starten met het benaderen van uw doelmarkt. De sofware is combineerbaar met Marketing Automation software, en kan dienst doen als aanvulling op CRM software. Uiteraard helpen wij u met uw eerste campagne inrichting en zorgen we ervoor dat alles goed is ingesteld. Zo kunt u direct van start met het brengen van regelmaat in uw New Business generatie. Ook kunt u altijd op ons rekenen als het gaat om tweedelijns support en assistentie bij het verder verbeteren van uw campagne.

Propulsion_B2B-Sales-Centre-Software_760x760_Tools

Heldere rapportages & Realtime dashboard

Per individueel contactpersoon een volledige online en offline contacthistorie

Biedt de mogelijkheid campagnes direct bij te sturen

Houdt rekening met multi-level indeling van bedrijven

Bekijk hier een van onze cases:

Een volledig prospect beeld dankzij de combinatie met hun CRM

Een flexibele, schaalbare marktbewerkingsomgeving

Een duidelijk idee wat hun doelmarkt bezig houdt

Ritme in sales en communicatie

Toyota Material Handling gebruikt Propulsion Sales Centre Software

Toyota Material Handling heeft een klein kernteam van binnendienst verkopers die continue de markt bewerken op eindklant niveau. Toyota kiest ervoor deze operatie zelf te managen en uit te voeren, door gebruik te maken van de Propulsion B2B Campagne Management Software. Toyota geeft zelf inhoud aan de opzet en inhoud van de campagne processen. Begeleiding van het Sales Centre wordt ook door Toyota gedaan.

Propulsion fungeert voor Toyota als tweedelijns helpdesk voor zowel campagne-inhoud als software vragen. Voor Toyota is een koppeling gemaakt tussen hun CRM systeem en de Propulsion Software. Dankzij deze koppeling hebben accountmanagers en sales agents dezelfde informatie met betrekking tot klanten en prospects tot hun beschikking.

De Propulsion Sales Centre Software maakt het voor Toyota mogelijk zeer gerichte communicatie relaties met prospects te hebben. Dankzij onze oplossing registreert Toyota veel sneller thema’s die in haar doelmarkt leven. Toyota kan zo makkelijk relevante aanbiedingen en aanleidingen naar de juiste doelmarkt brengen.

ABN AMRO dochter FRANX gebruikt Propulsion Sales Software om van 0 naar x000 klanten te komen

In 2017 is Franx gestart met haar voorbereidende activiteiten om een online valuta en betalingen platform te bouwen voor bedrijven die valuta risico lopen en internationaal betalingen doen. Zij bieden 1 rekening voor 33 valuta’s, waar voorheen  meerdere valutarekeningen nodig waren. Franx biedt gemak, kostenbesparing en inzicht.

Franx moest haar merk nog in de markt zetten en een groot deel van de eerste klant-aanwas zou uit eigen netwerk en outbound gericht moeten komen. Alle sales activiteiten gingen begin januari 2018 van start. Deze start gebeurde met 6 inhouse sales mensen die outbound gericht werken op  doelmarkten via de kanalen bellen, LinkedIn en email, als ook F2F afspraken en demo’s. Kort na de start kreeg Sales ondersteuning van de online en print strategie van Franx; Franx was op radio en print, als ook online overal aanwezig gedurende een periode van 5 maanden. Dit genereerde tevens de inbound stroom aan nieuwe klanten. Alle verkoop werkprocessen werken in Propulsion, met status- en resultaatmetingen per kanaal en investering. Zodra een klant het contract heeft getekend wordt het bedrijfsrecord overgenomen door Franx’s CRM en backoffice systeem.

Data driven bijsturen in doelmarkten en kanalen

Proces veranderingen van salesprocessen zonder IT development

Iedereen doet iedere dag 20 verkoop-dingetjes goed

Live in 1 week met alle benodigde modules

Buitendienst is minder in de auto, meer bij klanten

Proces veranderingen na implementatie zonder IT development

Verkoopafdeling heeft meer focus en ritme

Netwerk Nederland bezorgt Nederlandse klanten helderheid in hun Energie Contracten.

Ondoorzichtige en complexe energievraagstukken van bedrijven was de oorzaak van de start van Netwerk Nederland 3 jaar geleden. De liberalisering van de energiemarkt van de laatste 15 jaar heeft ook veel in-efficienties meegebracht. Bedrijven in constante transitie zijn vaak overgegaan van de ene naar de andere leverancier zonder goed uit te zoeken of de nieuwe situatie wel zo effectief en efficiënt is. Netwerk Nederland gaat hier vlijmscherp doorheen en haalt het maximale resultaat voor deze bedrijven.

Netwerk Nederland werkt met een verkoop binnendienst van 4 personen en 6 man op weg. Zowel B2B outbound doelgroepbewerking als de boekings- en afspraken logistiek waren een uitdaging. Deze verkoopprocessen werken nu via Propulsion, waarbij de verkoopafdeling gebruik maakt van de outbound en inbound modules, waarin de optiegenerator voor de agendaboekingen opkomen. Afsprakenlogistiek als communicatielogistiek worden zo in 1 workflow afgehandeld. Tevens levert de buitendienst via Propulsion terugkoppeling op de gelopen afspraken. Tenslotte vindt ook de klantregistratie plaats in Propulsion.

IS PROPULSION IETS VOOR UW BEDRIJF?

Neem vrijblijvend contact met ons op!


Contact

DE OPLOSSINGEN VAN PROPULSION

SALESSNIPER

Gericht nieuwe doelmarkt toevoegen

Bekijk onze oplossing

B2B TELESALES

Bouwen aan business relaties

Bekijk onze oplossing

AFSPRAKEN
PLANNER

Efficient plannen

Bekijk onze oplossing

B2B LEADGENERATIE

Slimmere B2B Leadgeneratie

Bekijk onze oplossing

DATAVERRIJKING

Aanmaken en verrijken van targetlijsten

Bekijk onze oplossing

B2B SALES CENTER SOFTWARE

Verkoopprocessen

Bekijk onze oplossing

B2B LEAD DISTRIBUTIE

Verdeel en volg salesleads

Bekijk onze oplossing

B2B LEADNURTURING

Converteer online leads/MQL’s in business relaties

Bekijk onze oplossing

ANDERE SUCCESVERHALEN

Succesverhaal_Microsoft

TOTAL PACKAGE

Sinds 2013 is Propulsion als partner management service bij Microsoft actief. In deze rol werkt Propulsion als lead engine, kennispartner en contactcentrum van Microsoft.


Lees meer…

Succesverhaal_Oracle

LEAD GENERATIE

Oracle vroeg van Propulsion twee dingen: het maken van afspraken voor de experts op de productgroep Fusion en het vinden van verbeterstappen voor de eigen route naar een lastige doelmarkt.


Lees meer…

Succesverhaal_Menzis

AFSPRAAK PLANNER

Afspraken tussen zorgklanten en -adviseurs worden effectief ingepland. Dankzij onze afspraken planner software heeft Menzis altijd een beeld van de vulling van de agenda’s van de zorgadviseurs.


Lees meer…

Propulsion_Succesverhalen

EN DE REST

Al 18 jaar zorgen wij met onze diensten en software voor de optimalisatie van de marktbewerkingsprocessen. Lees meer over onze klanten waar we met veel plezier en trots voor hebben mogen werken.


Lees meer…

#ATYOURSERVICE

citrix-logo-black
Vmware_logo
Saas_logo
leaseweb_logo
routit-logo
Insight_logo
logo_soomedia
Menzis-Side-1024x487
HPE_Logo
Logo_Also
Lenovo_logo
Franx-logo
findwhere-logo
Toyota_logo
zibber-logo
ABN-AMRO_logo
Copaco_Logo
INGRAMMICRO_logo
infoprojects_logo
Microsoft_logo
Oracle_logo
Techdata_logo
duracert_logo
logo_energiebespaarders
Logo-Netwerk-Nederland-Kleur
Logo Arcserve
VWE Automative logo
LOGO_Energie-Inspectie