B2B Leadgeneratie

 B2B  Leadgeneratie

Populsion ontzorgt

Voor Propulsion, B2B Lead Generatie betekent dat onze klanten zich geen zorgen hoeven te maken over het intake process van business aanleidingen. Tegenwoordig is het woord “lead” onderhevig aan inflatie; alles is tegenwoordig een lead of “qualified lead”. Prima, als dat van te voren met de klant duidelijk is voorbesproken. Daar zit de crux; een solide LG process opzetten die je samen met de klant en met de target markt in het achterhoofd. Met de gecombineerde kennis en ervaring en een ritmisch proces lukt het altijd om een sales pipeline te vullen met relevantie. B2B lead generatie is een doorgaand proces, of het nu gaat om eindklanten die op de targetlijst staan en door ons benaderd worden, of dat het gaat om eindklanten die (online) contact opnemen.

Propulsion-Over-ons
demo-attachment-183-Polygon-hero-left
demo-attachment-184-Polygon-hero-right
demo-attachment-1627-big-7-img
Cases-Agenda_1920x950
demo-attachment-183-Polygon-hero-left
demo-attachment-184-Polygon-hero-right
demo-attachment-1624-big-4-img

 B2B  Leadgeneratie

Krachtige combi van inbound en outbound

Propulsion helpt haar klanten met het uitdokteren en implementeren van een solide leadgeneratie proces, om daarna de performance hiervan te optimaliseren.

Onze manier levert een beheersbaar en begrijpelijk lead generatieproces op dat bovendien online rapportage over de resultaten levert.

Hierdoor is bijsturen constant mogelijk en de kans op te lage conversies uitgesloten.

Wij helpen met:
De vertaalslag naar de doelmarkt bij outbound leadgeneratie

Opzetten en vasthouden van een ritmisch leadgeneratie proces

Een krachtige toevoeging op een bestaand online leadgeneatieproces

Duidelijke realtime dashboarding

demo-attachment-288-Polygon-achievement-right
demo-attachment-288-Polygon-achievement-right