B2B Leadgeneratie
B2B Leadgeneratie
Populsion ontzorgt
Voor Propulsion, B2B Lead Generatie betekent dat onze klanten zich geen zorgen hoeven te maken over het intake process van business aanleidingen. Tegenwoordig is het woord “lead” onderhevig aan inflatie; alles is tegenwoordig een lead of “qualified lead”. Prima, als dat van te voren met de klant duidelijk is voorbesproken. Daar zit de crux; een solide LG process opzetten die je samen met de klant en met de target markt in het achterhoofd. Met de gecombineerde kennis en ervaring en een ritmisch proces lukt het altijd om een sales pipeline te vullen met relevantie. B2B lead generatie is een doorgaand proces, of het nu gaat om eindklanten die op de targetlijst staan en door ons benaderd worden, of dat het gaat om eindklanten die (online) contact opnemen.
B2B Leadgeneratie
Krachtige combi van inbound en outbound
Propulsion helpt haar klanten met het uitdokteren en implementeren van een solide leadgeneratie proces, om daarna de performance hiervan te optimaliseren.
Onze manier levert een beheersbaar en begrijpelijk lead generatieproces op dat bovendien online rapportage over de resultaten levert.
Hierdoor is bijsturen constant mogelijk en de kans op te lage conversies uitgesloten.
Wij helpen met:
De vertaalslag naar de doelmarkt bij outbound leadgeneratie
Opzetten en vasthouden van een ritmisch leadgeneratie proces
Een krachtige toevoeging op een bestaand online leadgeneatieproces
Duidelijke realtime dashboarding